Lloguer de vacances a Calafat

A Calafat Holidays disposem dels millors professionals multilingües que li oferiran el millor allotjament de lloguer de vacances a Calafat perquè pugui gaudir de les seves vacances.

Calafat, situat al poble mariner de l’Ametlla de Mar, entre les Terres de l’Ebre i la Costa Daurada, coneguda per l’alta qualitat del seu peix, oferint la millor Gastronomia mediterrània. Compta amb 17 km de costa on es poden albirar magnífics penya-segats, visitar platges i tranquil·les cales d’aigües cristal·lines i sorra fina, en les quals podrà gaudir de qualsevol esport nàutic, vela, pesca i submarinisme.

La seva privilegiada localització, entre les millors platges i cales de la Costa Daurada, a escassos quilòmetres de Delta de l’Ebre, el parc temàtic de Port Aventura, els magnífics cellers vinícoles de Priorat, fan de Calafat el lloc ideal per al seu allotjament de lloguer de vacances.

Obrir filtres
Mostra el mapa
Filtrar recerca
+1
+2
+3
+4
+5
+1
+2
+3
Ref: 141
HUTTE-049532-27
Ametlla de Mar (L')
3
6
2
200m
Més detalls
Ref: 208
HUTT-006766
Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
2
4
1
40
Bonita casa a 40 metros de la playa de la Almadraba con espectaculares vistas 180 grados al mar. Dos habitaciones dobles, una con cama de matrimonio y el otro con dos camas individuales. Sala-comedor con sofá y cocina equipada y con lavadora. Arriba hay una terraza y una terraza en planta baja. Muy cerca de la fantástica playa de la Almadrava, ideal para familias.         DESCRIPCION DE LA ZONA   La Costa Dorada es la más laureada de Catalunya con 37 playas distinguidas con la Bandera Azul, por su calidad y por su excelente estado de conservación. Son playas y pequeñas calas de ensueño de aguas turquesas y cristalinas, la mayoría sin aglomeraciones  y algunas de ellas vírgenes. Un escenario perfecto para recorrer a pie a través de la ruta GR-92, hacer una excursión en bicicleta, barco o kayak, o practicar submarinismo y descubrir los secretos que yacen en el fondo del Golfo de Sant Jordi. En la costa Dorada, se encuentra el frente marítimo de Calafat,donde encontramos la urbanización, circuito de velocidad y puerto con el mismo nombre. ‎ Calafat urbanización tranquila y de alto standing, con más de 2 Km de costa …Está situada en el término municipal de la población marinera de L’Ametlla de Mar, conocida por la alta calidad de su pescado. A 20 minutos hacia el sur encontraréis el Parque Natural del Delta del Ebro y podéis probar alguno de los restaurantes donde se cocina el mejor arroz del país.  Podrás sumergirte con los atunes más grandes del mundo y disfrutar de momentos apasionantes, navegando en un moderno e innovador catamarán. PorAventura World es un destino vacacional único lleno de diversión para toda la familia, a sólo 30 minutos de Calafat.  
Més detalls
Ref: 209
HUTTE-000231
Ametlla de Mar (L')
2
4
1
50m
Més detalls
57 Articles - Pàgina 7 de 7
Ir a arriba